- W naszej strefie chcemy zadbać przede wszystkim o dobre samopoczucie uczestników festiwalu – dlatego zapewnimy im zaprojektowaną specjalnie na potrzeby festiwalu strefę pielęgnacji ciała, gdzie będą mogli zadbać o swoją skórę, włosy, odświeżyć się, a nawet zrelaksować w leżakowej strefie chill-out’u. Oprócz tego dla festiwalowiczów przewidzieliśmy wyjątkowe stylizacyjne aktywności – mówi Olga Kudryk, menadżer projektu. NIVEA przygotowała różnorodne warsztaty: stylizowania fryzur, przerabiania koszulek w duchu odświeżania stylu, personalizowania i dekorowania opakowań kosmetyków NIVEA.
Nie zabraknie zwariowanych i widowiskowych konkursów! W duchu CARING IS SHARING NIVEA rozda 10 tysięcy festiwalowych zestawów z próbkami zmysłowych olejków w balsamie do pielęgnacji ciała oraz kosmetykami do mlecznej regeneracji włosów NIVEA HAIRMILK, a także 5 tysięcy dezodorantów w wariancie travel-size.
By utrwalić festiwalowe wspomnienia goście strefy będą mogli stworzyć personalizowane opakowanie Kremu NIVEA ze swoim zdjęciem! Dodatkowo, w strefie będzie można podzielić się też dobrymi emocjami, przeżyciami i wyjątkowymi chwilami. NIVEA będzie jedyną marką na Open’erze z okularami Snapchat Spectacles, które umożliwiają szybkie rejestrowanie 10 sekundowych filmików i ich udostępnianie. Ciekawostką jest kadr w kształcie okręgu – jak kultowe pudełko kremu NIVEA! - To będzie jeden z hitów naszej strefy! Dzielenie się swoimi emocjami i przeżyciami poprzez social media to drugie życie festiwalu i jego uczestników. Chcemy aby festiwalowicze Open’era mieli jeszcze więcej zabawy i możliwości dzielenia się wyjątkowymi emocjami towarzyszącymi im podczas wydarzenia. – dodaje Olga Kudryk.
Na roztargnionych czekać będzie oczywiście strefa sprzedaży kosmetyczno-festiwalowych niezbędników.