Celem rebrandingu jest ujednolicenie komunikacji i poprawa wizerunku marki.
Nowy design opakowań objął całą kategorię specjalistycznych odżywek do paznokci dostępnych w portfolio marki. Lifting przeszła także strona internetowa oraz materiały marketingowe. Poprzez odświeżoną identyfikację wizualną firma chce ułatwić konsumentkom dobór preparatów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Wprowadzone zmiany mają też pomóc firmie w dotarciu do nowych grup osób, zainteresowanych urodą i zdrowiem.
– Jako misję naszej marki przyjęliśmy edukację w zakresie charakterystycznych potrzeb różnych rodzajów płytki paznokcia. Bardzo często kobiety nie wiedzą, jaki rodzaj paznokci mają. Chcemy pomagać im w wyborze jak najlepiej dopasowanych preparatów – mówi Piotr Miara, prezes firmy a.i. Polska, dystrybutora marki Nail Tek w Polsce.
Paznokcie kodowane kolorem
Do tej pory opakowania odżywek Nail Tek zdobiły dwa dominujące kolory – pomarańczowy i zielony. Obecnie, aby ułatwić wybór preparatu, każdy kolor oznacza dany typ paznokci – normalnych, miękkich, suchych oraz cienkich. – Stąd hasło, które nam towarzyszy, czyli „Paznokcie kodowane kolorem” – dodaje Piotr Miara. Oznaczenie odżywek mocnymi barwami wyróżni poszczególne kategorie i sprawi, że wybór odpowiedniego dla nas kosmetyku stanie się o wiele prostszy.
Proces rebrandingu, który przebiegał etapami, został zakończony pod koniec marca. Od kwietnia wszystkie produkty Nail Tek dostępne są w nowych, odświeżonych opakowaniach, we wszystkich punktach dystrybucji.
Marka Nail Tek należy do firmy American International Industries, wiodącego na rynku amerykańskim producenta kosmetyków i właściciela wielu znanych marek kosmetycznych. Specjalizuje się w dostarczaniu najwyższej jakości produktów do pielęgnacji paznokci.